Vážení zákazníci: u zboží Sapho, Gedy, Aqualine a některých řad JB Sanitary dochází k manipulaci mezi sklady. Expedice se může o pár dnů opozdit. Děkujeme za pochopení.


Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

A. Úvodní ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu koupelny-omnipuls.cz, který provozuje společnost OMNIPULS spol. s r.o. IČO 45537321 sídlem Koutníkova 227 Hradec Králové 50301 dále jen prodávající. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).
2. Tyto obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, pokud nějaké ustanovení obchodních podmínek výslovně neurčuje jinak.
3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
4. Při registraci na webové stránce prodejce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

B. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu koupelny-omnipuls.cz jsou závazné pro obě strany. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
3. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
4. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Viz. Dodací podmínky.
5. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
6. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce.
7. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři nebo v objednávce.
8. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
9. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu nako.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
10. Veškeré zboží z e-shopu omnipuls.cz je dodáváno výhradně na dobírku, platbu předem převodem na účet, případně platbu v hotovosti při osobním odběru.
11. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno právo prodávajícího v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
12. Osobní odběr na prodejně - kupující bude upozorněn e-mailem nebo telefonicky, že je jeho objednávka připravena k vyzvednutí. Zboží bude rezervováno k odběru na prodejně dle aktuální skladové dostupnosti produktu. Po této lhůtě bude objednávka automaticky stornována.
13. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující dříve neplnil svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popřípadě jinak porušil obchodní podmínky prodávajícího, nebo je v prodlení s platbami ve prospěch prodávajícího.
14. V případě stornování objednávky za strany kupujícího je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů.

C. Reklamace

1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem Internetového obchodu koupelny-omnipuls.cz a právním řádem platným v ČR.
2. Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na korespondenční adrese firmy. Je-li však v záručním listě zboží uveden autorizovaný servis, který je v místě provozovny prodávajícího nebo v místě bližším pro kupujícího, uplatní kupující reklamaci v autorizovaném servisním středisku.
3. Zboží na reklamaci posílejte, pokud je to možné, v původním obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem.

Bližší informace najdete v sekci Reklamační řád.

D. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

1. Kupující spotřebitel - soukromá osoba (fyzická osoba nepodnikající) má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 - ti dnů. Tato lhůta začíná běžet ode dne uzavření smlouvy a jde-li o a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží, b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
2. Prodávající umožňuje spotřebiteli ve 14-ti dnech odstoupit od smlouvy vyplněním a odesláním formuláře " Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy do 14-ti dnů po převzetí zboží ", přičemž prodávající spotřebiteli bez zbytečného odkladu v textové podobě potvrdí jeho přijetí. Formulář lze prodávajícímu zaslat emailem případně korespondenčně a to na adresu OMNIPULS spol. s r.o. IČO 45537321 sídlem Koutníkova 227 Hradec Králové 50301.
3. V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu zboží, které od prodávajícího obdržel, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, a učiní tak na své náklady. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodávajícím převzato.
4. Spotřebitel by měl zboží vrátit úplné, s kompletní dokumentací, čisté, nepoškozené, pokud možno včetně původního originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, jako byly obdrženy, nedohodne-li se se spotřebitelem jinak. Pro urychlení však prodávající doporučuje a preferuje vrácení peněz bankovním převodem na účet spotřebitele.
6. Vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli, při odstoupení od smlouvy, není prodávající povinen dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo jednoznačně prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Ke stažení:
DOC: FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ SPOTŘEBITELE OD SMLOUVY
PDF: FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ SPOTŘEBITELE OD SMLOUVY

E. Závěrečná ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
2. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu Internetového obchodu omnipuls.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy omnipuls@omnipuls.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

Dodací podmínky

1. Společnost OMNIPULS spol. s r.o. zasílá v rámci České republiky zboží na své náklady na dohodnutou adresu, a to v pracovní dny. Pouze v případě objednávky zboží, jejíž celková hodnota je nižší než 7.000,- Kč včetně DPH a nepřepravuje se zboží s nároky na speciální přepravu (křehké, objemné zboží) činí dopravné:

 Platba předem  (bankovním převodem)Platba dobírkou (v hotovosti) 
TOPTRANS/PPL130,-170,-
 PPL130,-170,-
TOPTRANS velmi křehké229,-279,-
TOPTRANS speciální přeprava499,-539,-
Česká pošta199,-249,-
Zásilkovna78,-122,-


 Osobní odběr


 0,-


0,-

 

 Pozor - doprava u sprchových koutů, vaniček, úklidové chemie je zpoplatněna vždy dle kategorie. Toto zboží dodáváme pouze po České republice.

Přeprava na Slovensko je zpoplatněna 490,- Kč při platbě dobírkou.
Křehké zboží a produkty náročnější na přepravu dodáváme pouze po České republice.


2. Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Všichni naši smluvní přepravci (Top Trans, PPL) doručují zásilku zákazníkovi do 24 hodin od převzetí balíku v naší provozovně. Dopravné nebude zákazníkovi účtováno, pokud se bude jednat o dodatečné vykrytí objednávky.
3. Není-li mezi zákazníkem a společností OMNIPULS spol. s r.o. dohodnuto jinak, zavazuje se společnost OMNIPULS spol. s r.o. expedovat objednané zboží (pouze je-li u daného zboží uvedeno skladem) nejpozději do 48 hodin (mimo soboty, neděle a svátky) od přijetí objednávky v případě, že objednávka bude prodávajícímu doručena v pracovní dny nejpozději do 12:00, jinak do 48 hodin (mimo soboty, neděle a svátky) od počátku pracovní doby dne následujícího od přijetí objednávky. 
4. Spolu s dodaným zbožím společnost OMNIPULS spol. s r.o. vždy předá zákazníkovi fakturu, v níž je uvedena přesná identifikace zboží a jeho množství. Zákazník by měl vždy po převzetí zásilky provést kontrolu jejího obsahu, a to co do počtu kusů, názvu zboží uvedených na faktuře až po případné poškození. Při vzniklé nesrovnalosti v dodávce zboží nebo případném poškození zásilky zákazník co nejdříve kontaktuje společnost OMNIPULS spol. s r.o., ideálně do 2 dnů od převzetí zboží. Zákazník má právo odmítnout převzetí zásilky v případě, kdy je na ní v době převzetí patrné poškození, případně zásilka bude nekompletní.
Při přebírání zásilky od přepravce vždy neprodleně ZKONTROLUJTE, NENÍ-LI POŠKOZENA A JE-LI KOMPLETNÍ. Při opožděné reklamaci se vystavujete riziku, že reklamace nebude uznána. Vykazuje-li zboží a zejména transportní obal zjevné vady či poškození (např. krabice je promáčklá či potrhaná apod.), je nutno, pokud je to možné za přítomnosti pracovníka přepravce, provést detailní prohlídku zboží, pořídit fotodokumentaci a vyhotovit příslušný škodní protokol. Odpovědnost za škody způsobené v průběhu přepravy nese přepravce, který má zboží pojištěno. Na základě škodního protokolu následně bude zákazníkovi, po uzavření škodné události, poskytnuta přiměřená sleva, odstraněna závada, nebo dodán nový výrobek.
5. Zákazník je povinen společnost OMNIPULS spol. s r.o. neprodleně písemně informovat o jakékoliv změně místa dodání zboží nebo oprávněné osoby k převzetí zboží. Společnost OMNIPULS spol. s r.o. neodpovídá za škodu způsobenou nesprávným nebo opožděným dodáním zboží, byla-li způsobena porušením povinnosti zákazníka dle tohoto článku.
6. Nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí dodaného zboží.

Reklamační řád

1. Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím (nejedná-li se o vady způsobené dopravcem) a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.
2. Záruční doba je dva roky, pokud není na prodané věci, jejím obalu, návodu nebo záručním listě vyznačena doba jiná (zboží s nižší záruční lhůtou). Pokud je záruční doba delší než dva roky, určí prodávající podmínky a rozsah této záruky v záručním listě.
3. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí věci kupujícím. Má-li koupenou věc uvést do provozu jiný podnikatel než prodávající, začne záruční doba běžet až ode dne uvedení věci do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost.
4. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Spotřebitel rovněž může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době.
5. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci anebo má právo od smlouvy odstoupit. Tytéž práva příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. (Třetí stejná nebo čtvrtá různá závada).
6. Má-li věc prodávána za nižší cenu vadu, za kterou prodávající odpovídá, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.
7. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.
8. Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.
9. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá.
10. Podnikatel nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace, včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace (Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží), pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty je vada považována za neodstranitelnou (viz. bod 5). Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající od kupujícího neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, popis vady, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v neprodleně. Lhůta pro vyřízení reklamace je od tohoto data pozastavena až do dodání požadovaných podkladů kupujícím. Lhůta není závazná ke Kupujícímu-podnikateli, kdy o reklamaci bude rozhodnuto nejpozději do 40 dnů ode dne uplatnění reklamace.
11. Prodávající vystaví kupujícímu-spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to emailem bezprostředně po přijetí reklamace (v případě osobního uplatnění ihned); dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
12. Předání reklamovaného zboží prodejci:
a) Reklamované zboží kupující zašle (dopraví) na adresu sídla prodejce, pokud je to možné v původním obalu nebo jiném vhodném obalu chránícím zboží proti poškození při přepravě. Spolu se zbožím zašle kupující prodejci doklad o nákupu, popis závady, záruční list (byl-li prodávajícím kupujícímu dodán). Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady - reklamace (doporučujeme požádat nejdéle do 30 dnů po vyřízení reklamace – zákonná lhůta tím není dotčena), a které byly vynaloženy skutečně a účelně.
b) Prodávající zajistí svoz reklamovaného zboží od kupujícího na své náklady. Kupující je v takovém případě povinen zboží připravit k přepravě zejména pak je vhodně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Spolu se zbožím zašle kupující prodejci doklad o nákupu, popis závady, záruční list (byl-li prodávajícím kupujícímu dodán). V případě neoprávněné reklamace (pokud byla reklamace s odůvodnením zamítnuta) může prodávající po kupujícím požadovat proplacení nutných nákladů na svoz reklamovaného zboží, případně o tyto náklady navýšit cenu za provedenou opravu, pokud o ni bylo ze strany kupujícího požádáno.

Ochrana osobních údajů

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje:
Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

Údaje o Vaší činnosti:
Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí:
Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Dozorovým orgánem je ČOI.

Váš souhlas:
Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.